Alpaslaninannesi23 Merhaba, mastit olduğum zaman aldığım makinamı ihtiyaç kalmadığı için satmak istiyorum. En fazla 4 kez kullanabildim.. Garantisi var en fazla 2 aylık makina sıfır ayarında. İlgilenenler özelden yazabilir