Kizlar bebeğim 17 aylık memeye aşık ve hastalık döneminde çok alıştı gece emmeye ve şuan saatte 1 bazen 2 kalkıyor bazen artık çok yoruldum ağlamasına müsaade ediyromusunuz gece yoksa ik dese kosanlardamisiniz merak ettim nekadar süre sonra gidiyorsunuz yanına ağladıktan sonra