Henüz yürümediği ve sadece görsellik amaçlı giyeceği için bence markasının bir önemi yok. Beğendiğinizi alabilirsiniz diye düşünüyorum.
Yürümeye başladıktan sonra düşünürsünüz rahatlığını markasını vs..
Ben dışarı çıktığımızda bazen giydiriyorum bazen giydirmiyorum, maksat kombinini tamamlamak :) Güzel bulduğum olursa da alıyorum, genelde Lcw ve Hm aldım şimdiye kadar, gayet güzeller.
Her zaman giydirmeyin ama bırakın minik ayaklar hava alsın.