Basak2811 Arkadaşlar merhaba bebeğimin altını sabah 10 da aldım o saaten bu saate bezinde çiş yok.bebegim 6 ay 22 günlük
Cinarimm5 Basak2811 bebeğin erkek mi? Benimde bebegim öyle olmuştu bütün gün yapamiyodu. Yaparkende acı cekiyodu. Doktora gittik enfeksiyon olmuş. Pipi daralması da vardı. Sünnet ettirince duzeldi
Basak2811 Kokina35 Ek gıda veriyorum . Suyu fazla içmediği için de ara ara veriyorum az içiyor zaten içmediği zamanlarda yapiyodu ama çişini
Seymacr Basak2811 idrar yolunda bi sıkıntı mı var diye düşündüm ama keyifliymiş doktora yazma imkanınız varsa yazsanız kafanız rahatlasa, insanın içi içini yiyor böyle durumlarda
Cinarimm5 Basak2811 Benim Oğlumda huzurluydu bi sikintisi yoktu sadece çişini yaparken zorlaniyodu. Takip edin yaparken ikinirsa götürün mutlaka enfeksiyon olabilir. Inşallah yoktur tabi ki
Sinemisssss Basak2811 kızımda olmuştu o yüzden sordum vajinal yapışıklık vardı erkek için bir fikrim yok cnm
Basak2811 Morusevenanne Bende bugün hiç su içmedim desem belki ondan olmuş da olabilir diye geliyor aklıma
Seymacr Basak2811 takipte olduğunuz bi doktor varsa diye söyledim ama öyle bi imkan yoksa en azından bi sağlık ocağına falan gidin isterseniz, bebişler ihmale gelmiyor 🙏🏻
Yenianne0681 Basak2811 benim oglumda 6 ay 10 gunluk bizimki dun geceden bu saate cok cok az yapti bende merak icindeyim