Aynı benimde 2 ayda 4. Galiba artık ciğere inmiş bu sabah götürdük eve hava makinesi almaya karar verdik az bi hastalık belirtisine hava verio rahatlaticaz ne gece ne gündüz uyku haram olde ve 3 gun once ben 39 ateşle acile gittim kolumu kaldırıp çocuğa mama hazirlayamiyordum resmen 10 iğne bana yazdı doktor o kadar kötüydüm su an ikimizde hasta bebe ayakta sallamac ben geriye uzandım dinleniyom kış aynı sırf bu yuzden sevmiyorum 😓 ay ne de içimi dokesim varmis 😅