Minikheyecan bizim 3 aylık olunca baya azaldı şimdi 3,5 aylığız bitti diyebilirim artık gazı var demiyorum kendi kendine çıkarıyo maşallah. 1,5 ay biogai kullanmıştık o iyi geldi galiba. Bi de bebek çok hareketli. İnşallah sizin de en kısa sürede biter 🙏🏼