DoraKizimm Kızım iki aylık. Asla kucaktan inmek istemiyor. İş güç hak getire. Yeni taşındık eve yerleşebilmeyi geçtim iki lokma yiyecek vakit bile olmuyor. İki aylıktan itibaren de kullanabileceğim kanguru marka model olarak yazar mısınız?
yareninannesi888 DoraKizimm doğduğundan beri solomombaby kullanıyoruz 1 yaşında hala kullanıyorum ilk 3 ay yenidoğan aparatlı kullanmıştık
Tosbik6 DoraKizimm https://instagram.com/eggbaby.kanguru?utm_medium=copy_link bende egg baby yıldız desenli kullanıyorum 10 aylık hala kullanıyorum dışardada evdede 🌸
Marmadal Neko switch kullanabilirsiniz. Yalnız switch modelleri biraz pahalı bütçenizi zorlayacaksa eğer, start modeli de aynı tip, onu da alabilirsiniz.
DoraKizimm yareninannesi888 Şimdi baktım solomom her yöne modeline trendyoldan. Yenidoğan aparatı değil de yastığı yeterli oluyor yazmışlar ama. Sizinki de öyle miydi yoksa standart model olduğu için mi aparat gerekti?
DoraKizimm Zezz Uyumuyor ki benimki😂 hacı yatmaz gibi çocuk uyutup yatırdığım an geri kalkıyor şaşırdım ne yapacağımı artık
Zezz Zezz adile nasit diyirum bende kemal sunalla bi filmde uyutmaya cslisiyobkemal sunal uyuya kaliyo..o sahne geliyo gozler faltasi gibi acik
Babyalina DoraKizimm solomombaby heryöne olandan kullanıyorum 2 aylıkken aldım yastığıyla geldi yeterli oldu 6 aylık hals kullanıyoruz dışarısı içinde iyi oluyor bebek arabasıyla uğraşmıyorum
Fmercan DoraKizimm merhaba bende var solomombabynin kangurusu var bbeğim sevmediği için satmayı düşünüyorum size satabilirim isterseniz hiç kullanmadım nerdeyse dolap hesabı üzerinden bakabilirsiniz eğer isterseniz
Morusevenanne DoraKizimm yastıkla aparat aynı şey. Ama ben pek memnun kalmadım çok agır ve hantal. şimdi btane 2.el aldım deneyimleyince yazarım unutmazsm
hilfigertommy Nuna cudl kullanıyoruz.trendyolda çok pahalı. E bebekleri arayıp ayırttım. Aynı gün gidip aldım. E bebek online da tükendi yazıyor.