Kaşık biberon yada şırıngayla ver ben tutması için bi ay uğraştım pes etme hoş solu hala sağıp veriyorum da , göğüslerim acıya acıya sağıyodum sırf ilk sütü alsın diye sürekli dene aç kaldığını hissediyorsan mama yap bi şey olmaz ,göğsünün ucu yoktur belki ondan tutamıyodur ucunu şırınga yada lansinohun bi uç çıkarma aleti var ondan al çıkarıp ver ah ah neler denemedim ben ,meğerse yanlış tutuyormuşum ondan emmek istemiyomuş