Nesse aslında her nekadar oda socaklıklarına göre kullanımları verilse de bebekten bebeğe değişebiliyor Hatta bebeğin 2 gecesi birbirini tutmayabiliyor. Normalde sizinki 22 dereceye falan uygun içine çıtçıtlı body ile. Ama 1 gece öyle deneyin bir iki kez kalkın gece. Sırtının ve göğsünün terli veya soğuk olmaması gerekir. Terli olursa oda sıcaklığını düşürürsünüz soğuk olursa içine giydirdiğinizi kalınlaştırırsınız. Benim kızımınki de ayaksız, ayaklarına hafif bir örtü atıyorum ama benimki 16 aylık. Yani artık örtüyü yüzüne falan kapatmıyor rahatsız edince kendi kalkıp atıyor