Az önce başlık açmıştım. Cevapları bekleyemeden 5 çay kaşığı içirdim. Herkes 2 çay kaşığı diyor, korkuyorum. Rahatladı biraz uyudu şimdi, gidip gelip nefesini kontrol ediyorum, 5 çay kaşığı çok mu ya. Bişi olur mu. Çok korkuyorum. Karşıydım böyle şeylere ama mecbur kaldım 😞