Atesalp Merhabalar herkese, bebegim 4 aylık oldu ve 1 2 haftadır uykudan hep ağlayarak uyanıyor. Tam ayılana ya da geri uykuya dalan kadar ağlıyor. Sebebini anlayamadım normal mi acaba?