Saripapatyaannesi34 Kızlar merhaba şu teste bakar mısınız bozuk mu acaba,yoksa sonuç bu mudur?2.çizgi çıkan yerde kırmızı leke çıktı dağılmış şekilde ilk 5dk içinde https://www.hizliresim.com/nye9z7a
YigtnAnnesi Saripapatyaannesi34 gebesiniz bence hiçbir kirmizlik olmayacak bembeyaz olacak ve çizgi var
YigtnAnnesi BabyAsiia test bozuk felan değil daha yeni yeni baya yeni bence bende de öyle oldu bir üç dört gün sonra yaptım gebe ciktm bembeyaz olacak içi bozuk felan dgl görürsünüz
YigtnAnnesi Morusevenanne test bozuk felan değil bozuk olsa öyle içi kırmızı olmaz bide silik ciizgi var belirsiz
Saripapatyaannesi34 YigtnAnnesi 2.testi yaptım şimdi negatif çıktı 2 3 gün sonra tekrar edicem ama bakalım hayırlısı 🤲
YigtnAnnesi Saripapatyaannesi34 vallaha ne yapim 🤣 sen bir daha test al dene belki daha belirgin olur ciddiyim
Saripapatyaannesi34 Mom73727 eşim korunuyor geri çekilme yöntemi ile 6 yıldır evliyiz 6yildir böyle korunuyoruz kızımı bile istediğimizde 1 yıl olmamıştı
Vivalaarya Saripapatyaannesi34 Hep söylüyorlar ya bir korunma yöntemi değil diye… Neyse testi tekrar yapın en iyisi