rukiye_ve_atlas Kızlar iyi akşamlar oğlum 4 aylık oldu testislerinde su birikmesi varmış tam olarak hatırlayamadım adını ama normalden daha büyük ve sarkık doktoru 6 ya da 9 ay a geçer demişti geçmezse çocuk cerrahisine götürecğm de sizlerin de başına böyle bi şey geldi mi ne zaman geçiyor tam olarak bi dahaki kontrolü 5 buçuk aylıkken olucak gecmiyecek korkusu aldı başını gidiyor üstelik:(
Nutellamm rukiye_ve_atlas benim kardeşim de de vardı bir tarafı daha çok şişti bastırınca içi su dolu hava gibi ses geliyor annem doktora götürdü cehrayiye göster
spaceship Az bir miktar oğlumda da vardı, hatta doktoru bunun için beklememizi istedi sünnet yaptırma konusunu. 6. ay kontrolünde geçtiğini söylemişti, sonrasında sünnetini yaptırdık.