Ek gıdaya yeni geçtik 6 aylık kızım. Anne sütü almıyor maalesef. Bu zamana kadar proseyneo evolvia ve golden goat kullandık. Ama sanırım tatlarından bıktı iştahlı içmiyor. Bebelac Gold çok öneren anne gördüm. Açıkcası fiyatı uygun olan iyi değildir diye bi algı oldugundan denemeye çekindim. Deneyen kullanan anneler yorumlarsanız çok sevinirim içerik vs