alinmavi Merhaba.İnternette okudum.Öyle bir iki yer de değil bir kaç yerde okudum.Balığın sindirimi zor olduğu için 9.ay dan sonra öneriyorlardır.Ben çok abartılı vermiyorum ki şuan 9 aylık olduk.Balık yediğimiz zamanlar da parça parça veriyorum tatlı tatlı yiyor.Köfteyi de elimle küçük parçalar halinde bölüp veriyorum.Biraz zorlandığı oluyor ama yutuveriyor😆 Bir de ben mutlaka yemeklerinde içecek içiriyorum.Mesela su, hafif bozulmakta olan meyveleri falan hoşaf yapıyorum içine kuru meyvelerden kıyısı karıştırıyorum.bazende bir meyveyi rendeleyip suyla karıştırıp içiriyorum iyi oluyor.Çok pimpirikli davranıyordum ama artık öyle değilim.Yediğimiz yemeklerde onun midesine rahatsızlık vermeyecekse mutlaka tadına baktırıyorum.Taneli besine alıştırırken en çok tarhana yardımcım oldu.Şimdi taneli besinleri yiyor çok şükür.Hatta ne verirsem yiyor 😄