Doğum sonrası boynumda bi enfeksiyon çıktı apse yapmış ağır antibiyotik kullanıyorum ve emzirmem yasak. 1,5 aylık bebeğim var 1 hafta kullanacakmisim nasıl sakinleştircem ya da nasıl damaginin kızgınlığını gidericem daha önce böyle birşey yaşayan var mı ? Yani Antibiyotik kullanırken emziremeyen anneler neler yaptınız ??