Kızlar kızım hastalandı bogaz enfeksiyonu gecirdi yaklasık 2 gün hüç susmadan agladı. Tabi bizde hastanelerden çıkamadık. Eşimlede tartıştım ve sütüm kesildi. İki memeden anca 15 20 ml geliyor. Ve kızım meme harici hiçbişey istemiyor. Emzik biberon tutmuyor asla mamada veremiyom napcamı sasırdım yoğurt falan vermeye calısıyom agzını kapıyor. Sutum nasıl gerı gelcek herseyı yıyıp ıctım yıne fayda etmedi