Tugbadeniz1 Arkadaşlar dün akşam bebeğimi banyo yaptırırken sirtinda sislik fark ettim bugün araştırma hastanesine goturdum ultrason çekildi reaktif lenf nodu denildi kendiliğinden küçülür dedi ben ginede tedirginim başına gelen varmı
Aysenes Tugbadeniz1 benimde var kulağımın arkasında mercimek kadar aynısını dediler reactief lenf diye ne buyudu ne küçüldü.
Defnem20 Aysenes benimde duruyor işte canım şu ara gene büyüdü gibi hissediyorum psikolojim allak bullak oldu ya hep kötü düşünüyorum
Defnem20 Aysenes bende yaptırıyorum kontrollere gidiyorum ama doktor geçer demiyor büyümüş hasta olduğum için sanırım böyle umuyorum bir daha kontrolüm var inşallah birşey çıkmaz
Defnem20 Aysenes hastalandığım da büyüyor en son gittiğim de büyümüştü canım ama.psikolojik olarak Elim hep orada ve büyümüş gibi hissediyorum.
Aysenes Defnem20 hastalanınca büyümesi normal az büyüye bilir sonra geri küçülür. Bende il elim hep ordaydı ama kötu bişey değil dediler saldım 5senedirde böyle bi agrısı sızısıda yok bitaneyle sorun yok amq vücudun bikac yerince varsa ozaman baktırılması gerekir.