Mbal hiç sormayın benim de sinirlerim bozuluyor. Maşallah toplumumuz bütün doktorlardan, ebelerden daha çok biliyor hiçbirinin akıl edemedğini ediyor. Benim iki gündür boğazım ağrıyor emziriyorum diye onu bile doğal yollarla geçirmeye çalışıyorum. Bebeğe sütten geçmesin diye. İnsanlar ağır olacak ama bebeklerini kobay gibi kullanıyor. “ben verdim bir şey olmadı” bir şey olup olmayacağına nasıl cesaret ettin de denedin. Nasıl riske attın el kadar bebeğini. Gerçekten aklım almıyor. Bence forumda böyle tavsiyeler yasaklamalı.