Bebeğimin kızımın 40 cıktı canım annem hep yanımdaydı bır kac gune gıdıcek baska sehırde oda onu bıraktıktan sonra eve geldıgımde bebegımle ne yapıcam dıye korkar oldum yada evdekı anne sesıne alıstım ıcım buruk kırık korkulu nasıl motıve etmelıyım..