arya_moms Allah yardımcın olsun, birz uzun olucak belki çözüm olmicak ama ben nacizane fikrimi belirtmek istedim umarım için biraz olsun rahat olur.... Hem bendebilirim kayınvalide görümce sıkıntılarını bende bugüne kadar of demedim ama yinede azarlar tehtitler sende daha yaptıklaır çok şey var demişsin az çok tahmin ediyorum kendimden yola çıkarak, bana kalırsa kafaya takmamaya çalış biliyoeum zor bende kafayı yeme noktalarınsaydım ama şöyle durup düşününce hiç birine değmiyor senn evladın var onun kafaya takan serum yiyen bi anneye değil güçlü ve sağlıklı bi anneye ihtiyacı var sana bişey olursa onlar nekadar annelik yapabilirler nekadar senn evladına nekadar sahip çıkarlar, çıkmazlar. doğurmasaydın derler bizemi doğurdun derler kendi suçlarını göz ardı adip sanki bitek çoxuk o yaptı bi çocuk yüzünden hastalandı derler. Senden değerli kimse yok hayatta evladın bile yeri geldiğinde kendinden sonra geliyor çünkü sen ayakta dik durucaksınki oda sana sırtını dayayabilcek eş kaynana bu sorunlar hep olucak çünkü insan 7sinde neyse 70.dede odur eşin bile yeri gelir anası değilmisin bakıcaksın tabi der dönüp arkasını yatar biliyorum çok üzülüyorsun için sıkılıyor ağlamak isteyip ağlayamıyorsun serum yiyorsun ama evladın için kendi sağlığın için umursamamaya çalış sen nr yaparsan yap onların altını temizlesen görüyonmu şurayı pis bıraktı hasta olim diye derler, ağzınla kuşda tutsan niye bu kuş sarı değil derler sen Allaha sığın dua et ve kendine amaannn ben neyaparsam yaranamam yine böyle derlerdi, de kendini motive et umursamicam de beynine bunu kodla bayramdada bence sen yine vazifeni yap ellerini öp ama daha fazlası olmaz kahkahalar gülüşmeler olmaz ama elini öp bayramını kutla sonra evine geçersin yada görünmek için durursun gördüğün gibi kimse yannda yok ağladığında kendi omuzundan başka oyüzden nasıl rahat olucaksan iyiki bunu yapmışım kafam raht diceksen öyle yapn çünkü yapsanda yapmasanda konuşcaklar gitmezsen bi el öpmeye gelmedi derler gidersinnkırgınsın suratın düşey geldi bide surat asıyor drrler