Prensesannisi https://resimyukle.io/r/vwB8Bn7euq kızlar kutusu böyle değildi kullanan var mı bundan tadıda farklı geldi eczaneden aldk ama çakma olma ihtimali var mı sizce
Tugce Prensesannisi Allah’a çok şükür değiştirmişler. Fıttırmak üzereyim diğer damlalıktan. Son aldığım bir de kırık çıktı. Umarım bir dahaki alışımda bana da yeni damlalık denk gelir
cileklisakiz Prensesannisi bence orijinaldir eczaneden aldıysanız. Eskisi hiç güzel değil birden pıt pıt diye bir sürü damla dökülüyor 20 damla diyor ama damlaların hızına yetişemiyorum ki sayayım kaç damla olduğunu 😅 çok şikayet vardı o yüzden değiştirmişlerdir
Prensesannisi cileklisakiz hahahaj 😄 bende aynı şekilde valla hızına yetişemiyordum acaba fazla damladığı için mi damağıma tadı geliyordu bunda tad falan yok 🙄
Toprakseyran Prensesannisi valla ben kullanırken böyle değildi değişmiş sanırım. Birde bende hiç işe yaramadı bu damla 😔
cileklisakiz Prensesannisi bende tad alıyorum içtiğimde demekki fazla döküyorum 😑 bende diyorum neden çabuk bitiyor 😅
eceunverkanra Prensesannisi Eczaneden aldiginiz icin cakma oldugunu dusunmuyorum kabini degistirmislerdir muhtemelen🙈