Merhaba kızlar 20 günlük bebeğim doğru düzgün normal kaka yaptığını görmedim hep ıkınıp sıkınarak yapıyor benim hiç sütüm olmadı doktor sütün yok senin mama ver dediği için başından beri mama ile besleniyoruz su da ver her mamadan sonra diyor fakat kızım suyu asla almıyor ağzına aldığı zamanda tükürüyor nabıcam bilmiyorum keçi b*ku gibi 💩 yapıyor böyle bi durum yaşayan oldu mu