Acemianne333 Merhaba kızım çok kötü pişik oldu aslında başta çok azdı ama hametan pişik kreminden sonrada aşırı derecede fazla dağıldı pişiği bıraktım hemen başka hangi kremi kullanabilirim ?
Kevseryldz Acemianne333 bez takmayın altını açın sürekli kuru saklayın her bez değişiminde ılık suyla yıkayıp kurulayın sonra sudocream sürün bir gece de düzelir inşallah
Acemianne333 38-ruyam sudokremi kullanıyordum önceden evet faydası vardı ama artık etki etmiyorum ama diğerini alıp deneyeyim teşekkür ederim
Acemianne333 Kevseryldz bez takmıyorum genellikle ama yürümekte zorlanıyor ve asla elletmiyor kıyamet kopuyor
Makaron_88 Acemianne333 daha küçük ise alerji yapmış olabilr yediği birşey diyecektim ama saf zeytinyağıda işe yarıyor diye biliyorum
Taze_annecik Acemianne333 Merhaba penaten diye bir krem var almanyada üretiliyor ama turkiyede var o krem için mucizevi krem diyolar onu kullanabilirsiniz
Acemianne333 Taze_annecik E bebekde var satışı bizim burda e bebek yok maalesef ama sipariş vericem elimde bulunsun ida teşekkür ederim
Yaprii Altini her degistirmede mutlaka yikayin asla bir urunle silmeyin, tamamen kuruduktan sonra kremi surun ve o sekilde de 1-2 dk acik kalsin oyle kapatin bu sekilde 1-2 gune kesin gececektir. Benimde tavsiyem sudocrem kesinlikle
Nurdanzdmr Acemianne333 merhana bebegin poposunu kalıp sabunuyla yıkabilirsniz ben hakiki zeytinyağını kızdırıp soguduktan sonra sürüyorum iyi geliyor tabi her bebek farklı
Acemianne333 Nurdanzdmr poposu değil ön bölge tamamen ama zeytinyağı bizde daha çok açmıştı pişiği kızdırınca fark ediyor mu
Nurdanzdmr Acemianne333 evet asidi gidiyor popo ön farketmez zaten birde ek gıda yiyor mu ondanda kaynaklı olabilir
baharuraz Acemianne333 fito ile hamazic krem karıştır iki gün sabah akşam sür kan olsa yok olur . O kadar iddia ediyorum