Sezeryan doğum yaptım bugün 47.gün dogum yapalı. Sabah biraz karın ağrısı ve sıcaklık hissettim bu arada 40 içinde kanamam gelmemişti benim pek ve 15gündür hiç kanama yoktu. Bugün bir anda baya gelmeye başladı korktum. Korkmamın sebebi dogum sonrası d-dimer yükseldi ve pıhtılaşma oldu kan sulandırıcı iğne kullandım 20gün. Şuan iğne kullanmıyorum ama ecoprin hap kullanıyorum acaba o mu kanama yaptı diye düşünüyorum kan degerlerime bir daha baktırmadım o yüzden korkuyorum. Emziriyorum aslında ama 40ım çıktıktan 7gün sonra gelen bu kanama adet olabilir mi? Sabahtan beri 1ped anca dolmuştur merakta kaldim bebekle hastaneye kan degerlerine baktirmayada gidemiyorum🙁