Kizlar merhaba kizim 18 aylik bugün aşıya götürdüm gelisimi cok iyi en yüksek seviyeden emzirmemin artik bi faydasi yok bana eziyet oluyor hemşire kadin sogum uzmanina sütün gelmemesi icin ilac yazidr dedi sut hormonlarini durduruyormus dha once kullanann varmi