Merhaba, 8 günlükken hastanede üşüttü. Burun tıkanıklığıyla başladı ertesi gün geçer gibi oldu. Ama bugün 16. Gün ve 2-3 gündür inanılmaz huzursuz uykudan ağlayarak uyanıyor. Gaz sancısı sanıyorduk ama üşütmenin etkisi bence. İyi gelecek bir çözüm öneriniz var mı? Uyumuyor resmen. Her gün iyiye gider gibi oluyor ama geceleri uykusuzuz sürekli. Sesi değişti ve bir yerinin ağrıdığı çok belli. Rahatlatacak bir şey önerir misiniz?