haticenurela Merhaba Corona oldum en çabuk şekilde nasıl iyi olabilirim neler yapabilirim ? 3 aylık bebegim var emziriyorum ? Koku ve tat almıyorum bas agrisi var bugün 3.gun
[silindi] haticenurela çok gecmiş olsun bol c vitamini su için bebeği maske ile rmzirin bol bol emzirin bebeğinizi. Ihlamur zencefil iyi gelir. Sarımsak tüketin
bbosphorussss haticenurela gecmis olsun ben de size yazicaktim nasil oldunuz diye. Ilac iciyor musunuz parol falan