Anneler çok bunalımda gibiyim ve bir türlü emmeyi kesemedik yani biraktiramiyorum ..İlla arada bir emmek aklina geliyor ve istiyor ben vermeyince çok kötü ağlıyor . Gece uyutmak içinde önce emmek istiyor emmezse bu sefer hem direniyor hem ağliyor ..Nasıl emmeyi kestiniz ve memeyi biraktirdiniz çok ihtiyacim var önerilerinize önceden sabaha kadar uyuyan cocuk sirf emmek için kalkiyor emip yatiyor . Başlarda ne gibi şeyler yaptirdiniz geceleri kalkinca ne yapmam gerek lütfen bana önerilerde bulunun ..