MeteNaz normalde esra erol u izlimem çünkü çoğu abartı . Eşim ve annem sdutyoya gitmişdi annem çok istediği için. Orda eşim görmüş gelen konuklara şöyle ağlayın bunları söyleyin işte seyircilere alkışlamaya kadar kendileri yönlendiriyorlar . Bugun annem izlediği için baktım acıdım o anneye allah yardım etsin