selam canımlar saç uzunluğum belimde ama saçlarım hemen cıtır olup yumak topak oluyor saç taramak benim için çile kestıremıyorjm çünkü kıyamıyorum çok uzun senelerde anca uzadı bana nemi hapseden şampuan ve krem önerirmisiniz çok çok memnun kaldığınız