Tugce ben kızıma dogdu dogalı prima kullandım ama fiyatı bir anda uçtu gitti neyse slepy alıyım dedim indirimden bi ton bez aldım ama hiç memnun kalmadım, şöyle ki primadan 3 4 bez kullanıyosam sleepyden 6 7 bez kullanır oldum, çok çabuk ıslanıyo ayrıca bebegimin poposu hep ıslak kalıyo, yetmedigi gibi hep sızdırıyo yani sleepynin tutulacak biyerini bulamadım hiç memnun kalmadım tekrar primaya geçicem