Kizlar iyi akşamlar tırnak batigim var ayak parmaklarında amaliyat olucak pazartesi günü doktor ilaç verdi ve emzirmeyi bırakmamı söyledi klamoks antibiyotik kullanan varmı emzirirken zararlımı gercekten bikez daha başka hastane klamoks vermişti yine ozamn o kullanabilirsin demişti kullanmıştım ama bu doktor da aynı ilaci yazmış ama bu doktor kullanamazsin diyor anlamadım napmam gerektiğini