Bir cesaret yapmıştım oğluma 45 günlük falandı sanırım yok böyle birşey çocuk uyudu rahatça. Şu an 5 aylık olmak üzere çok şükür ihtiyaç olmuyor olursa da yaparım yine. Korkmayın bebek öğürerek atıyor serum suyunu çok rahatlar gece 3 kez yaptığımı biliyorum bebem çok tıkanıyordu