Anneler 6 ay 22 günlük oğlumla ek gıdaya başlayalı 1 ay oldu. Çoğu tadım bitti sebzeler meyveler yoğurt yiyoruz. Şunu soracağım ki mama sandalyesinde yedirmeye çalışıyorum kaşığı tutturmaya çalışıyorum. Çoğu zaman ben veriyorum ama öyle hareketli ki yediklerinin yarısı elinde yüzünde yerde. Yemesi güzel. Sizde durumlar ne? Blw çok istedim ama sakin durmadığı İçin yerlere atıyor çoğu zaman. Pürelerle devam ama her yemekte bi kıyafet değişiyor. Ne zaman tam anlamıyla beslenmeye başlarız. Dökmeden yiyebilecek miyiz 😅