Perismom Kızlar bebeğim bayramda tam 40 günlük oluyor tatile gitmek istiyoruz ama ben pek cesaret edemiyorum. Eşim ısrar ediyor. Sizce ne yapmalıyım? Gitmeli miyim, gitmemeli miyim? Gidersem nasıl bisey tercih etmeliyim?
Ayaniz Perismom yani 40 günlükken hayat benim için çok zordu😂 oyuzden ben cesaret edemezdim.. tatili bırak evimin bahçesine inemicek kadar kendimde değildim.. Ne olursa olsun sebepsiz aglamaları olucak sürekli yeme isteği olucak gaz sıkıntısı olucak (inş olmaz) en azından yaz sonunu bekleseniz olmazmı..
miniminnakanne Perismom bebeğiniz gazsız bir bebekse olabilir tabi neden olmasın. Ama şahsen ben gidemezsin 7/24 ağlayan bir bebeğim vardı
Musmutluanne Perismom bende gidemezdim ilk 2 ay hep ağladı dışardada ağladı şimdi 3.5 aylık bence 3 ten sonra topluyor
AygulSina Perismom gidilir neden gidilmesin ki ama hotelden ziyade gidiceginiz yerde bir ev tutsaniz daha rahat edersiniz
Asafemir 39 günlük şuan gaz sorunumuz çok ve sessiz , karanlık ortamda ayağımda sallayarak uyutuyorum bayrama inşallah daha kendini toplar uzun yolsa tercih edemezdim ben
Tunayyyy Dışarıda ağlayınca elim ayağıma bir karışıyor. Bence günübirlik düşünün. Sana yazık olur . Sürekli emme alt alma gaz uyutma döngüsünde heleki hava sıcak bunalırsın. Ben gitmek istemem
MinikMucizemNil 25 günlükken gaz sıkıntısı başlamıştı. Akşam belli bi saatten sonra ağlamaya başlıyordu. Sürekli göğsümde durmak istiyordu ama bebek arabasında 2 saatlik gezinti çok iyi geliyordu. Ben cesaret edemezdim hava değişikliği aşılar tamamlanmamış henüz. Hem bende iyileşememiştim ilk 2 ay. 7 aylık bayramda tatil yapacağız ama kafamda deli sorular. Şimdiden bavulunu hazırlıyorum birsürü liste yaptım.
Zehra0755 Perismom bizde tam bayramda 40 günlük olacağız dün düşündük bayramda bir iki günlük otel sonra dün akşam iftar yemeğine gitmiştik hiç durmadı oğlum evde uyuyor ama dışarıda uyumadı uslu bir çocuktur ama dün akşam ki hali bizi tedirgin etti o yüzden vazgeçtik
Mom022 Perismom biz 35 günlüğüz su an. İlk haftadan beri hep geziyoruz eşimin yıllık izni şimdi olsa hemen giderim tatile. Bir sorun olacağını sanmıyorum tek sorun yol olabilir uzaksa tabi
Perismom Mom022 bizde sürekli geziyoruz ama 4-5 saat sonra eve gelene kadar huzursuzlaniyor ondan korkuyorum
Mom022 Perismom e tabi sadece bebek bakım yeri olan yerlerde gezebiliyoruz huysuzluk yapınca oraya gidebiliyorum ihtiyacını giderip gezmeye devam :)
Gelincik Esin tatil yapar kesin de sen tatil yapar misin sadece değiştiririm bi mekan mi olur tartisilir🌸
Perismom Mom022 benimkinin bütün ihtiyacını karşıla eve girene kadar durmuyor. Gezeyim ama sonunda ev diyor :) yoksa dışarda çok keyifli geziyoruz birlikte
Tesbihlibebek Kendinizi zinde hissediyorsanız mutlaka gidin 🙂 3 kişi gittiğiniz en keyifli tatil olabilir peşinde koşturmadık bir durum yok sonuçta ne yer ne yemez derdi yok tek ihtiyacı anne sütü 🙂