Kizlar bebegim 2 buçuk aylık. Emiyor bi anda tazyikli geliyor ya iyice emiyor onu uyuyor hemen . Kakasını çişini yaoiyor surekli. Takip ediyorum emdiği zaman az bise de kusuyor böyle sonradan . Diyorum doydu herhalde ama sanki bana doymuyor gibi geliyor az emdiği için ne bilim. Daha iyi nasıl.anlarim doydugunu