Glshmrthmz Lütfen yardım 2 aylık bebeğim grip oldu burnu akıyor gözleri yaşatıyor ateşi de var doktora götürdüm ilaç verdi kullanıyoruz ama çok korkuyorum aynı durumu yaşayan anneler yardım edin çok üzgünüm
Gizem97 Glshmrthmz korkmana gerek yok canım bizde atlattık antibiyotik hava verdiler daha ağır geçti keşke hasta olmasalar ama hasta ola ola büyüyor hepsi üzülme lütfen bir an önce sağlığına kavuşur inşallah
Zara58 Glshmrthmz gecmiş olsun benim bebeğim de oldu hava makinesi aldım verdik.. isal de vardı 2 haftadır yeni yeni topluyor bebeğim.
Glshmrthmz Gizem97 çok üzülüyorum bebeğimi böyle acı çekerken görünce rabbim hepsine şifa versin bize hava vermedi ventolin şurubu verdi
Gizem97 Glshmrthmz bende çok üzüldüm kuzum onlar bizim canımız ama seni hisseder üzüldüğünü Rabbim dermansız dert vermesin iyi olucak emin ol minik savaşçı hepsi