Arkadaşlar bende oğlundan şüpheleniyorum sütüm azdı 3gunlukken mamaya başladık oğlum mamaya başladığımızdn beri sürekli ağlıyor 24 saatte 8tas çatladın 9 saat uyuyor burnu çok tıkanıyor ve hemen hemen hergün hapsuruyor aşırı gazlı ve sancılı 3 ayligiz 2 aydır yeşil mukuslu kaka yapıyor nadiren sarı normal kaka yapıyor bu belirtiler olup süt alerjisi olanlar varmı aranızda?