Feyyyzza 9 da gece uykusuna geçiyor aralıksız sabah 7 ye kadar uyuyor sabah 7de kalkıyoruz 12 givi zor bela uyuyor 2 ye 2,5 kadar. Dahada aksaö 8 - 9 kadar ıyutamıyorum. Şuan ayagımda sallıyorum deli gibi agliyor. Yardım
bade_ile_merve34 Feyyyzza benim kızım da öyle demek ki biyolojik saati bu diyorum ayrıca bence gayet güzel bir düzeni var o ayda bebekler çok uyumaz zaten öğlen uykusu biraz sıkıntı oluyor ama gece uykusunu alması çok iyi bence bebeklerimiz güzel alışmış
MeteNaz Feyyyzza böyle bir düzen yapmış zorlamanıza gerek yok. Ya öğlen uykusunu böleceksiniz ya da ikinci uyku yapmayacak. Olabilir şart değil 2. Uyku. Maşallah uykusunu alıyor bence
Feyyyzza MeteNaz bencede uykusunu alıyor ama aksam üzeri 5 den sonra çok huysuz oluyor uykusu var ama uyumuyor
Eysar Feyyyzza akşam uykusunu 22.30 gibi yapın 7.30 da uyandirin 10.30 da uyutun 12.30 a kadar akşam üstü uykusuda 5 ve 6.15 arası olursa iki uyku yeterli olur uyku eğitimi vererek alistirdim kızıma bizim düzen böyle 15 aylık okucaz 4.aydan itibaren hiç değişmedi