Elifxx12 Burada görüyorum okuyorum hissetmiyoruz diyorlar o nasıl oluyor ben hissediyorum başından beri
Tombikdonerartikcokpahali Bende her yerini hissediyorum. Birden kas eksikliğinden oluyormuş. Karın kası eksikliği ilerleyen zamanda duzene giriyormuş