EfraimYekta Merhaba sevgili hanımlar bebeğim beni pek emmiyor bende meme+mama şeklinde ilerliyorum sanırım emmemesinin sebebi sütümü sagdiktan sonra baktım sütüm soğuk acaba kaynar suda ısıtmak mi yoksa bir tane ısıtıcı alsammi kullanan varmı eğer kullanıp memnun kaldığınız marka varsa benimle paylasirmisiniz
ayseeeasln21 EfraimYekta canim bende gece için sağım yapiyorum dolaba atiyorum daha sonra kaynar su ısıtıp buharıyla isitiyorum
AylinAlaz Hayır sadece benmari usulu ısıtabılırsınız anne sutunu ısıtıcı falan olmaz. Bence soguk degıldır ya o ıkısını alıstıgı ıcın oyledır sız vermeye devam edın
Zara58 EfraimYekta Evet canım bende sağıp veriyorum doktorum söylemişti kalan sütünü muhakkak ılıtıp ver gaz yapmasın demişti. Hoş benim bebeğim doğduğundan beri çok gaz problemi var
Deletedmom5284 15 aydır kullanıyorum ben bence gerekli sadece mama değil onun dışında yemek, kefir, milkshake gibi şeylerinide ısıtıyorum