Civcivim_mira Kızlar sağlık ocağının verdiği damlalar iyi değil diyorlar gaz yaptığını da duydum bebeğimin gazı oluyor 22 günlüğüz prematüre olduğumuz için kan ilacına da 1 aylık olunca başlıycaz hangi Demir ilacını ve d vitaminini önerirsiniz
Adaduygu Civcivim_mira doktorumuzun tavsiyesiyle ocean d vitamini, sidefer demir ilacini kullaniyoruz. Oceani 1 fist sıkıyorum, demiride kilosu kadar damla olarak kullaniyoruz
AylinAlaz Civcivim_mira kesınlıkle ıcınde paraben var ve bızde cok cekmıstık ocean marka kullandık bız cok güzel ürün ve katkısız. Sağlıkla büyüsün evladınız
Zara58 Civcivim_mira benim bebeğim 2 ay 1 haftalık sadece ocean 400 kullanıyorum doktor kan ilacı vermedi acaba neden ki 🥺
Nisanannesiiii Civcivim_mira ocean kullanıyorum en baştan beri bir problem yaşamadık. Öneririm yani 😊
Civcivim_mira Zara58 4 aylık olunca veriyolarmış canım ama benimki prematüre 1 aylık olunca başlanacak denildi Demir depoları dolmadığı için erken doğdu diye
AylinAlaz Zara58 çunku dahaa kucuk canım sakın gıdıp tee almaa ben 1 ay kullandım kullanmadım dusun ve bebegımın cok ıyı cıktı sonucları 6.aydan sonra tavsıye edılıyor. 4ayllıken saglık ocagı verıyor
Nisanannesiiii Civcivim_mira ya bize vermediler 6 aylık olduk sağlık ocakları mi veriyor demir damlasını
Selin_C Civcivim_mira kesinlikle demir ilacı Sidefer derim hiç yan etki yaşamadık çok şükür kilosu kadar damla sayısı ve D vitamini de Ocean kullanıyoruz 1 fıs ya da 3 damla şeklinde çok memnunum ikisinden de 🌸
burcu1234 Civcivim_mira kesinlikle içinde paraben var. Biz temiz içerikli olarak doktor tavsiyesi ile pedia d ve bestiron kullandık. Ama demir için biraz erken sanırım size