aysegulyvz1avci Kızlar dogum yapalı 6 ay oldu 2 defa adet oldum ve olmam gereken zamda olmadım 10 günüm gecikti hala birsey yok bellirtisi var kendisi yol dogumdan sonra düzensizlik yaşayan var mı tekrar hamile kalmaktan korkuyorum korunsamda