Kızlar merhaba oncelıkle soyle anlatayım oglumu 5 ay boyunca anne sutuyle besledım . 10gun küvezde kaldıgı ıcın bıberona alıstı v ben sutumu devamlı sağarak verdım sadece anne sutu ıctı daha sonrasında üzüntü falan filan yemek yiyememek derken 5.ayında bır anda sutum kesıldı ancak oglum 1yasına gırdıgı zamandan son 3 aydır gogsumde sut var hısedıyorum bırı dıgerıne gore daha buyukk daha sıs ve daha dolu gozle gorulur buyuk fark var bu ay artık acıdan duramıyorum doktora bu hafta gıdıcem ama ona gıdene kadar onerebılecegınız bır sey varmı. Nasıl dagıtırım gogsumdekı sutu? Acısı ınanılmaz! Birde durdun durdun şimdimi gelesın tuttu okadar mamaya alıstıktan sonra oglum 😒😆 acıl onerı kızlar