Zehra-123 Kızlar bugün 4 ay 3 günlük olduk. Sağlik ocağında 4.ay aşımız vardı. Kan Damlası verdi. Ama ben kullanmak istemiyorum. Sizin bana öner bileceği biz kabız yapmayan doğal içerikli kan Damlası var mı