Kızlar iki sorum olucak ayrı ayrı post açmak istemedim ayrı ayrı cevaplarmısınız birbirinden bağımsız sorular
1.si Bebeğim 2ay 16 günlük ara sıra kafasını titretiyor (hani bizler bişeye sinirlenince dişimizi sıkarda titretirizya kafamızı otür titreme) durduk yere sizce bu neden?
2.si Bebeğim grip olucak sanırım hapşuruyor burnu akıyor tıkalı gibi dün dışarı çıkmıştık üşüttü sanırım bide görümcemin çocukları 3,4 yaşındalar şapur şupur öptü oda grip olabilir burnu akıyodu bayaa, nasıl geçirebilirim, birde calpol içimmi ağrısı varsa diye
Şimdiden teşwkkür ederim uzun oldu hakkınızı helal edin🌹💮