Merhaba anneler bebegim yok denecek kadar az agliyor aşısı vardi 2 ağlamada hemen kendi kendine sustu açken bile ağlamaz mızmızlanır o kadar kötü bir durum mu var mi benim bebegim gibi olan birde gözleri hep yukari bakıyor bazen gözbebeginin tamamı gidiyor beyaz kismi kalıyor