Merhabalar bebeğim 13 günlük ve tecrübeli annelerin yardımına ihtiyacım var bebeğim bikaç gündür gazlı ve sarı sulu şekilde kala yapıyor. Kaka yaparken gazlı yapıyor ve yapınca rahatlıyor öyle ağlama krizlerine girmiyor ama rahatsız oluyor ben bacaklarını karnına çekip bekliyorum bazen yapsın diye. Bu normal mi yoksa ishal gibi bi durumumu var yardımcı olursanız çok sevinirim