Kızlar oğlum 14ay 20 günlük yani hemen hemen 15 aylık. Babası ile ben karşılıklı durunca bi ona bi bana yürüyor heyecanlı heyecanlı yürüyor aslında ama gel gelelim sürekli tek ile beni tutun diyor yani elini tutturuyor. Başka odaya gideceğimiz zaman veya kendisi başka odadan bişey istediğinde tek elimi tutun birlikte gidelim diyor dışarı çıkıyoruz elimden tutun diyor illaki yani doktora gideyim mi neden böyle yürüyor halbuki ama sanki korkuyor gibi. Başına gelen var mı ne zaman düzelir bu durum ?